Sentimentul vieţii

Standard

Am fost acum ceva vreme la un suc cu băieţii şi aceştia au dat drumul la un filmuleţ în care, un idiot, că nu îl pot numi altfel, îşi bătea copilul fără pic de milă. Stăteam căţiva oameni la o masă şi ne îngrozeam de ceea ce poate exista pe lume. Şi atunci mi-am zis: „De ce să ne irosim timpul uitându-ne la astfel de tâmpenii, când putem face ceva mult mai util cu el. ” Internetul este plin de informaţii, la care noi avem acces liber. Într-adevăr, când omul se întoarce seara acasă, după o zi grea, tot ceea ce face este să aprindă televizorul şi să urmarească emisiuni de prost gust, ştiri despre câţi oameni au murit şi de câte ori a fost înjunghiată victima, umor de proastă calitate şi reclame. Toate astea nu fac decât să ne îndobitocească şi să ne manipuleze, pentru simplul fapt că nu facem efortul să ne punem, câtuşi de puţin, mintea la contribuţie şi să filtrăm informaţiile care ajung la noi. Nu spun să ne uităm la documentare, căci poate nu avem această disponibilitate, dar spun că trebuie să ne respectăm şi să alegem cu atenţie lucrurile cu care ne pierdem vremea. La emisiunile pline de ţigănii, manele, si piţipoance să se uite cei care sparg seminţe pe marginea drumului. Eu prefer să mă uit la ceva de calitate, ceva din care să am ce învăţa sau cel puţin o emisiune care să imi dea un sentiment pozitiv. Un filmuleţ care să trezească optimistul din mine, un filmuleţ care să mă facă măndră de ţara mea, nu unul care o batjocoreşte şi nu mă lasă să sper la ceva mai bun. Pentru mine este foarte important mesajul transmis. Nu vreau să văd violenţă şi cruzime. Eu nu cred că viaţă este nedreaptă şi grea. Unii m-ar putea considera o ignorantă, dar atâta timp căt nu voi da atenţie mizerilor în care mulţi înoată, voi trăi fericită în lumea mea cea roz. Căci până la urmă, mă aflu aici pentru a face ce-mi place, nu pentru a mă plânge de ceea ce-mi displace. Dacă mă trezesc dimineaţa şi la ştiri aud doar nenorociri, pot fi sigură că voi pleca de acasă cu un sentiment negativ şi toată ziua mea va fi un dezastru. În schimb, dacă sunt înconjurată de oameni optimişti şi de gânduri pozitive, voi avea o zi minunată, în care voi zâmbi şi în care totul va merge perfect. Tu ce fel de viaţă alegi să trăieşti?

Vă las în compania unor filmuleţe, care, după părerea mea,  merită cel puţin de două ori mai mult credit decât ştirile de la ora 5 sau noră pentru fiul meu.

Lasă un răspuns

