Ozana şi băieţii

Standard

De când am fost mică am fost o fire băieţoasă. Fetele de vârsta mea se jucau cu păpuşile, în timp ce eu trăgeam băieţii de urechi pe stradă. Cand am mai crescut puţin, îmi petreceam timpul cu prietenii fratelui meu. Stăteam 15 oameni la „banca” din parcare, spărgeam seminţe şi povesteam(mai bine zis povesteau). Nu îmi amintesc niciun subiect discutat pe atunci, dar sunt sigură că „viaţa de cartier” m-a schimbat puţin.Ca urmare, acum ca am crescut, trebuie să mă revanşez pentru că i-am maltratat în copilărie..astfel majoritatea prietenilor mei sunt băieţi.

Nu am nimic personal cu fetele, dar sinceră să fiu, prefer să vorbesc despre femei decat cu femei. Nu mă pasionează discuţiile despre modă, trend-uri şi nici bârfele, a fost mereu vorba de „Ozana şi băieţii”. Printre glumele şi poveştile lor de beţie, mai vorbim şi despre gagici. Cum ele nu stiu niciodată ce vor, când defapt dacă spun -nu, asta înseamnă „mai incearcă”, despre tot ce fac femeile să-i impresioneze pe bărbaţi, şi ceea ce nu înţeleg bărbaţii despre lumea femeilor. 

Sincer, nu sunt misogină, dar adesea simt nevoia să fiu de partea bărbaţilor. Asta pentru că femeile pot să fie mari scorpii, şi adesea nici măcar nu işi dau seama. Fac mofturi doar pentru a învârti bărbaţii pe degete, iar ei se lasă învârtiţi doar pentru a ajunge unde işi doresc. In felul acesta, ne învârtim într-un cerc vicios şi dacă nu învăţăm să renunţăm la orgoliu, nu vom caştiga niciodata.

Lasă un răspuns

