Prin Sibiul meu baroc

Standard

Tocmai m-am intors dintr-o frumoasa calatorie prin Sibiu. Un weekend pe cinste in care am cunoscut oameni nemaipomeniti. Oameni care se pot numi bloggari, pe care spre rusinea mea, nu-i citeam pana acum, dar de cand m-am intors acasa am reusit sa le rasfoiesc la fiecare blogul si sa observ ce viata minunata au, si ce frumos scriu despre asta. Calatorii peste calatorii, articole fel si fel, si nu il ultimul rand, o noua modalitate de a privi viata. Va las in compania lor, si sper sa va captiveze si pe voi, frumoasa viata de bloggar. 

 

6 răspunsuri »

  1. Pingback: Poze de la Prin Sibiul meu Baroc | CeMerita.ro

  2. Pingback: Prin Sibiul meu- promovarea perfectă a orașului « A WordPress site with a hat and a guitar

  3. Pingback: Un weekend la Sibiu

  4. Pingback: Sibiul Baroc • Vlad.Dulea.ro

  5. Pingback: Câteva cuvinte despre câţiva sibieni. Aşa, din coracon :) • Chinezu

  6. Pingback: Prin Sibiul meu- promovarea perfectă a orașului

Lasă un răspuns

