1 la 0 pentru detectoru de fum.

Standard

Era o seară agitată de luni. Prospăt venită de la întâlnirea cu cercetaşii, aveam în plan să mănânc popcorn şi să citesc. Dar Petra m-a sunat să’mi amintească despre articolul din revista şcolii. Măcar dacaă aş bucura pe cineva cu el…Mă apuc să scriu articolul..dar totuşi parcă lipsea ceva…Hmm, POPCORN. Exact. Pentru că nu vreau să’mi tocesc dinţii cu boabe de porumb „nepopcornizate”, am dat program de 5 minute. Închid uşa la cameră şi mă reîntorc la articol. Peste 5 minute începe alarma. Intru în bucatarie, tocmai mi-a explodat cuptorul cu microunde şi în bucatarie, numai fum.  Şi alarma tot ţipa şi tot ţipa,  şi eu nu stiam ce să fac. Am scos cuptorul din priză..nimic. Alarma înca ţipa. Încerc să-mi dau seama de unde fras urlă. Dar nu văd nimic. Ies din bucătarie înainte să îmi explodeze şi timpanele, şi cănd îmi revin mă întorc. S-a mai dus din fum şi am gasit alarma. Evident o invenţie de-a lu tata, a ascuns-o după ţevile de gaz(are ceva cu ţevile de gaz pentru că a legat şi un televizor de ele). Dacă mai sună mult alarma asta, mă trezesc cu pompierii la geam! Cum o opresc? Are un singur buton şi îl apăs de 2 minute, oricum am surzit deci nu stiu dacă mai sună sau nu. Dar se trezeşte bunica toata crispată şi vine să mă întrebe dacă am dat foc la casă.
Nu buni dragă, stai liniştită, totul e sub control. Dacă aş şti să opresc tămpenia asta. Am să o arunc pe geam sau am să o scufund în apă să văd cine mai urlă atunci. Degeaba.. era doar o fantezie de-a mea..nu am îndrăznit să fac nimic. L-am sunat pe tata, care îmi închide evident.Că doar urechile mele sunt rezistente. Continui să îmi imaginez cum urcă pompierii cu scara la mine la geam, şi într-un final sună telefonul.Tata…Tatiii spune-mi cum opresc drăcovenia asta de alarmă, că îmi puscă urechile. Astept un:” vin acasă urgent”, sau „eşti incompetentă! Ce ai facut?”…dar nu, tata calm:- Ce zici să o ţi departe de fum?

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

