Mai m-am gândit la ceva!

Standard

Zău că m-am mai gândit la ceva! Mă gandesc la orice ca să nu fac tema la matematică. Nu am mai scris pe blog de acum 15 ani în ’99. Probabil pentru că am luat 80 de puncte la olimpiada la romană. Asta nu pentru că nu am ştiut, ci pentru că nu stiu ei să îmi aprecieze talentul. Ca sa fiu sincere nici eu nu m-aş trece mai departe având în vedere că am scris versuri fără sens şi ceva despre o ciorbă de legume acolo. Da-i ok băi.

Mă tot gandesc oare ce v-ar interesa să citiţi? Un jurnal?  Poveşti de dragoste? Mici publicităi?  Aş prefera şi eu o activitate intensivă a blogului, având în vedere că am tema la matematică de patru ori pe săptămână.

Am săvârşit „Romanul adolescentului miop”, acolo tipu era foarte derutat. Şi eu mă simt la fel. Tipul credea că nimeni nu o să-i citească jurnalul, şi a ajuns printre cele mai renumite cărti a lui Eliade. Am citit de asemenea „Amantele”, mentionez, a primit premiul Nobel pentru literatură în 2004. O carte simplă cu un substrat greoi, despre 2 femei, chiar fete aş putea spune, în vârtsă de 16 ani,  care se dăruiesc bărbaţilor pentru a le lăsa însăminţate, astfel găsindu-şi siguranaţa. Oricum, scrisă într-un mod plictisitor de simplu, mediocru chiar.

Poate când îmi vor creşte aripi voi găsi un subiect atractiv. Fără jurnal, Y.Blgg.Ozanna.

Lasă un răspuns

