Trajem linie

Standard

Apoi, acu tri luni pe vreme asta, hai 4 luni.Hai, am scris un articol cu planuri de vacanţă. Articolu nu-i aşa departe că nu am mai prea scris de atunci, deci dacă dai oţârucă in jos, amu îl găseşti. Articolul ăla zice că cică o să dorm mult şi bine în vacanţă, da nu fu deloc aşe că mi-am tot găsit de lucru şi apoi în campuri nu-i timp de stat pe burtă că trebuie săpată groapă, scoasă miere şi tot aşe..dupaia vine o minciună deaia …aiaiaiaiaiai. Că o să scriu pe blog. Ch minciuni de politicieni. Promisiuni. HAI! De citit am mai citit da nu prea mult să nu mă cultiv. De Olanda nu mai zic, să vezi acolo minunaţie de ţară….caut-o şi tu pe Google aşa ca mine, doară nu crezi că m-am dus până acolo? Oricum de un lucru am avut parte vara asta, şi anume de Cioclovina. Peşteri ude, 10 ore de mers pe jos, căţărat,  gătit pentr 50 de guri, râsete, un cort (circ), şi multe altele. Şi cui i mai trebe ştrandu din Arad când faci baie în apa din peşteră (la maxim 16 grade ). Nu am ajuns să-mi vizitez rudele, dar în schimb au venit ele păna ici-işa. Spital spital spital spital, aşa…Am fost şi pe acolo.Nu chiar voluntariat, da l-am însoţit pe tata la două operaţii..a fost aproape draguţ.Dacă poate exista ceva draguţ in sânge şi oase rupte..Slujba de vară nu a fost chiar la Nexus, ci la Pupi..am fost ucenică la un salon de infrumuseţare. A fost foarte tare, mi-am descoperit pasiunea de a uda babe pe spate in timp ce le spal pe cap…Albine nu m-au muşcat, însă s-a urcat o şopărlă pe spatele meu şi tare se mai distra ea fugind de colo colo cât timp eu mă chinuiam să îmi întorc capu la spate să vad ce face..Despre persoanele iubite, e un capitol ce are prea multe pagini…în mare parte au ramas aceleaşi..

A fost o vacanţă plină. Şi am să vă postez câteva videoclipuri, cu perle de vacanţă, căntece specifice,  si altele..

[..Strigat de patrulă Radna..] [..Scuza lu Gros că nu ştie el deastea..]

[..Asta e pentru Gabi.. şi restul cercetaşilor..]

[..Pentru Irina Georgescu..(fata care rezolvă orice…) şi pentru că spanioli-s  de vină..]

[..Pentru Tedi, şi trenul Radna-Deva ..]

…şi lista poate continua!

Un răspuns »

  1. Bai,am ras de numa:)) mai ales la faza cu olanda!
    vacanta asta de vara sper sa ti se implineasca planurile si,printre ele,sa fie si cioclovina!:*
    te pup,scrie in continuare ca scrii bine:))

Lasă un răspuns

