Vacanţa de vară

Standard

Pur si simplu, nu m-am putut abţine.Stiu că mai este incă o săptămână de scoală, dar ultima săptămână nici la Decebal nu mai contează.(Nici mie nu îmi vine să cred).Aşa că, uite ceva planuri de vacanţă :
*să dorm foarte bine!
*să scriu pe blog.( ceva mai interesant decât articolul asta)
*să citesc muult (atât cărţi, cât şi dragele mele reviste Psyhologies pe care le tot amân..)
*să vizitez Olanda cu tata (Ps: există două posibilităţi..Să mă întorc acasă fără tata, sau să se întoarcă el fără mine pentru că mă voi căsători acolo)
*să merg la Cioclovina.
*să merg la ştrand (şi în Deva şi în Arad)
*să-mi vizitez rudele de la Bucureşti si Ploieşti (nu ,tot nu o recunosc pe Lori ca verişoară…sunt prea deşteaptă ca să imi fie rudă>:D< )
*să fac o săptămână de voluntariat la spital..şi să nu moară nimeni din vina mea
*să merg o săptămână să lucrez la Nexus Travel (că tot se laudă tata că mă trimite)
*să nu mor muşcată de o albină pentru că nu e nimic eroic în asta
*şi desigur ,să petrec cât mai mult timp cu persoanele pe care le iubesc (unde poate intră şi frate-mio dacă se poartă frumos)
…Mai sunt ..dar nu vreau să vă plictisesc ( prea tare).
Să aveţi o vacanţă minunată !

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

