Din nou copii

Standard

„Cine mănâncă, cine mănâncă….cartofi prăjiţi, cu muştar expirat, cu cola, cu ochelarii lu Alexandra, cu şosete nespălate, cu sos de usturoi, şi cu viermi ?!?!(+o infinitate de râsete de copii)” …Vă amintiţi de acest joc? Obişnuiam să ne jucăm şi noi când eram copii şi n-avem griji, dar a trecut ceva timp de atunci şi ne-am ieşit din mână.Dar asta nu se aplică şi dragelor mele vecine care au ieşit „să cineze” şi dacă ele nu cinează eu cu siguranţă nu o voi face pentru că tocmai mi-a sărit pofta de mâncare. Asta înseamnă copilărie…(mă refer la joc nu la pofta de mâncare)
Sper să va bucuraţi de melodia aceasta aşa cum m-am bucurat şi eu cand am primit-o de la o copiliţă.

Lasă un răspuns

