Puţină fericire

Standard

Lasă’ti sufletul să faca ce vrea, şi nu uita că ai o sinugra viaţă, ai face bine să o trăiesti[acut].Dincolo de „hârţoagele” inutile şi de toate întorsăturile vieţii, de toate cărările care duc intr-un singur loc, dar Dumnezeu ştie de ce ne lasă să ne alegem singuri drumul, dincolo de toate astea, trebuie să vă bucuraţi de fiecare pietricică din drumul vostru.Spun ast pentru că, am ajuns la o concluzie durerosă,am uitat să ma bucur de viaţă.Am mult de invaţat,mă pierd in Gimnosperme si filumuri ciudate, cu nume intororchiate care nu au nici un rost, nu mă ajută decat să ma bucur la sfarsit de an de o medie care nu semnifică nimic.Aştept cu nerabdare să se termine scoala in loc să mă bucur de ultimele săptămâni rămase din clasa a9’a, iar cand vine vorba de o carte nu mai vorbesc cat de mult astept sfârşitul.Asta până cand ultima carte pe care am terminat’o se sfârşeşte astfel:” Vrei să te căsătoreşti cu mine?”,pur şi simplu, fără răspuns.Şi vă asigur că nu există o urmatoarea carte.

Ca urmare, dacă încă crezi că sfarsitul te va face fericit, află că uneori poate fi dezamăgitor.Învăţ din nou să’mi traiesc viata, sper să faci şi tu la fel.

4 răspunsuri »

  1. Ei bine, fiecare are nevoia de a se simtii implinit, si dincolo de asta, in chestiile de viata este nevoie de prieteni, cu care sa schimbi o vorba, sa iesi la un ceai atunci cand ai nevoie sau pur si simplu sa ii spui ca nu iti place un lucru abstract. SA FI ASCULTAT! Dorinta de blogging, cred eu, vine din ganduri sinucigase :)) si eu am avut acelasi stil de a scrie pe clasa a 9-a a 10-a… Multumesc Lui ca nu mai am blog`urile, acuma mi`am cumparat domeniu si devin serios. Cat despre „Putina fericire” e un fel de SA TRAITI BINE!
    Frumos scris 😉

Lasă un răspuns

