Tnx.leapsa

Standard

1.Sunt… derutata
2.Aş vrea… sa am pe birou , un castel de bomboane Pick n Mix a limited edition print by Sarah Graham
3.Păstrez… inelul de la mama .
4.Mi-aş fi dorit… sa’mi semene viata a film
5.Nu îmi place… sa ma cert cu prietenii
6.Mă tem de… a nu’l dezamagi pe tata , chiar daca nu imi cere , mai nimic.
7.Aud… cum zgarie bunica cu furculita pe o farfurie.
8.Îmi pare rău… că nu am timp sa iubesc suficient
9.Îmi plac… lucrurile marunte si colorate
10.Nu sunt… niciodata la fel
11.Dansez… zilnic , mai ales cand ies de sub dus
12.Cânt… Eminescu
13.Plâng când privesc… absolut orice e trist.Pana si la filme cu roboti.
14.Nu îmi place de mine pentru că… uneori sunt prea stresata de scoala si nu reusesc sa ma bucur de viata
15.Sunt confuză… de mult ori , cand incesc sa invat ceva despre viata  si 2 pers imi spun lucruri total diferite , si amandoua au dreptate , si in acelasi timp , amandoua gresesc undeva
16.Am nevoie de… iubire
17.Ar trebui… ma destresez

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

