Nimicul cel imens

Standard

Despre ce ar trebui sa scriu pe blog?!?intreb asta pentru ca in ultima perioada nu’mi mai trece nimic prin minte …atunci am sa scriu despre nimic.Ce inseamna nimic?!Nimic inseamna foarte multe…

A fi un nimic , precum shoricelul meu clonat in laborator , inseamna cu adevarat ceva pentru mine .E un shobolan, stiu mi’am dat si eu seama , dar am constata ca , in ciuda faptului k este atat de mic ,intr’o lume atat de mare , el continua sa se invarta , si e fericit , nu i pasa k este inchis intr’o cutie , ori k se invarte pe masa mea de calculator , e bucuros ca poate vorbi pe Messenger , cel putin o data pe saptamana , cu prietenii lui.E un shoarec si e prostanac, nu stie nimic , nu stie fizica , nu stie chimie , nu stie biologie , habar nu are cum a ajuns pe acesta lume imensa , si totusi acest nimic il face fericit.Aud atat de des , ” fericirea se consituie din lucruri marunte” , chiar ma intreb daca shoricelul meu stie asta,pentru ca se poarta ca si cum traieste ca sa ne demonstreze noua pamantenilor ca aceasta teorie e adevarata.A calatorit prin frig , asteptand trenul ce pleaca din Arad spre Deva , mai bine de 2 ore , i’au dardait dintii un gurita , si i’a inghetzat varful cozii , avea p musati zapada , si pentru asta , tot a ajuns la mine .Si eu sunt un nimic , sutem atatea persoane pe pamant , incat , nu ma pot considera mai presus decat soricelul meu , astfel , impreuna facem un nimic mai mare.

5 răspunsuri »

  1. Enjoy the little things spunea cineva…si da…este foarte adevarat…
    Tu defapt vorbesti aici despre TOT pt ca nimicul pt unii inseamna ceva sau chiar totul pt altii.

Lasă un răspuns

