Leapsha de 16

Standard

Anul acesta mi’am sarbatorit ziua de nashtere in 4 zile.In 27 m’am bucurat alaturi de colegi k am implinit frumoasa varsta de 16 ani.Multa lume mi’a spus la multi ani si le multumesc din suflet.Apoi in 28 , mi s’a mai urat la multi ani de cateva ori bune , de catre cei care au uitat , in 29 m’am petrecut la Rocca si a fost foarte tare .  Si tot in Rocca am fost si la inceputul zilei de 30. Iar petru k acum e foarte dezastru in camera mea , si eu nu am chef sa fac curatenie , am sa ma joc Leapsha:X Go go go

Principala trăsatură a caracterului meu: nebunia

Calitatea pe care o prefer la un barbat:umorul

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: iubirea

Principalul meu defect: astept prea mult de la altii

Ocupația mea preferată: Viata

Visul meu de fericire: mereu alaturi de cei dragi

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: o pierdere in familie

Ce aș vrea să fiu: vantul

Tara în care-as vrea sa traiesc: Oriunde unde s’o duc bine

Culoarea preferata: culori colorate

Floarea preferata: trandafir albastru.Pt k e firav si doare

Pasarea preferata: porulmelul

Prozatorii mei preferati: C. S. Lewis

Poetii mei preferati: George Cosbuc-Mama ( pt k e mama)

Eroul meu preferat: tata

Eroina mea preferată: tot tata

Compozitorii preferați: eu

Pictorii preferați: Claker:

Eroii din viața reală: oricum traiesc ca si in filme deci ..tot tata

Eroinele din istorie: Cleopatra :)

Băutura și mâncarea preferate: Lapte si Pulpe Prajite

Numele preferat: Ozanna

Ce detest cel mai mult: dezamagirea

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Nu vreau sa schimb trecutu , caci ma bucur de faptul ca exist.

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: Calul Troian ..

Darul pe care-aș vrea să-l am: indiferenta

Cum aș vrea să mor: inpreuna cu prietena mea luisa in triunghiul bermudelor

Starea de spirit actuală: rece la picioare . obsita.

Greșeli care-mi inspiră cea mai multa indulgență: a se impiedica

Deviza mea: Nu stim ce e viata , si nici cand se va termina.Asa k traieste’o!

Și leapșa merge la cinve vreti voi.:X

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

