Ora de it slash iu

Standard

Heloo.V’as spune ca e ceasul dar nu merge bine ceasul la acest calculator.Sunt inca „tz” calculatoare in jurul meu dar nu pot sa va incurc.Asa…sa vedem. Azi este miercuri , si nu numai ca este miercuri dar este miercuri 27, si nu numai k e  miercuri 27 dar e miercui 27 ianuarie, ceea ce inseamna k este ziua mea! draga mea zi de nashtere! Iar eu ma aflu intr’un laborator de informatica si scriu pe o tastatura pretty murdara( nu k ar fi mai murdara decat cea de acasa).

Am 2 colege. una se joaca freecell game adik carti:)) si cealata sta si mananca un mentosan  pe care eu l’am inghitit intreg.Daaaar , exista un dar , am alte doua colege in spate , care saracele de ele, saracele vai de ele , sa va spun cum sta treaba. Fetele astea , care sunt in spatele meu , si imi sunt colege de clasa ,incearca sa navigheze pe internet , si pt a naviga pe internet ai nevoie de mouse.Iar eu , ca si un copil de 16 ani , foarte bine dispus care sunt eu , m’am gandit la un plan diabolic si le’am scos mousurile colegelor din unitate , fapt care a generat o miscare in gol al unui mouse ce actiona cu forta de frecare foarte nervoasa pe masa de calculator .Asta pana in momentul knd si’au dat seama .Bla bla bla detalii detaii am pus mouseul la loc , l’am scos iara , l’am pus la loc inca o data , apoi l’am scos din nou ( puncte puncte puncte) ..daaar , si asta pana mi’a venit urmatoarea idee. sa le inversez mousurile( plan diabolicos) knd le’am inversat mousurile,  in mod inexplicabil cele dou sageti albe de pe ecran se miscau , dar nu tocmai cum vroiau ele.Se miscau singure , aveau propria lor minte diabolica.Dupa asta a durat o partida de ras.Ah si ce am mai ras! a fost foarte interesting asta pana knd profa s’a gandit in gandul ei k mi’ar prinde bine o gura de aer.Sfarsit!

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

