Standard

Inceput : Drage colege , va multumesc de leapsa , vb aia , luna ian ne’a adus nu numai un an nou ci si o doza de lene care pare sa nu mai sfarshasca.

Patru filme care mi-au plăcut:

  • Make it happened
  • Ice princess
  • A walk to remember
  • Miss congeniality

Patru cărți care mi-au plăcut:

  • Arta de a reusi in viata
  • Viata ca o teapa
  • Manual de istorie clasa a 8’a
  • Cum m’am lasat de gandit

Patru prieteni apropiați:

  • Luisa
  • Ale
  • Cici
  • Junea Alexandra

Patru mâncăruri preferate:

  • Copane prajite
  • Mazarea boabe
  • inghetzata +cartofi prajiti
  • spaghetti

Patru lucruri pe care le-am făcut azi:

  • Am ras mult
  • M-am jucat cu mingea pe holul scolii
  • Am invatat la engleza
  • Mi’am torturat shobolanul de laborator

Patru locuri unde am dormit:

  • In cort la Feredee
  • In casuta de la Cioclovina
  • La prieteni acasa
  • Si din cand in cand , sub pat

Patru țări pe care le-am vizitat:

  • Grecia
  • Romania
  • Romania
  • Romania

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:

  • hi5
  • YouTube
  • Google
  • Bloguri WordPress și Blogspot

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu:

  • Un soricel clonat invartindu’se
  • Telefonul
  • O oglinda
  • Rimelul magic

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi:

  • Sosete ( una roz+una verde)
  • O camasa+ cravata lui tata
  • Colantii roz
  • Pijama

Patru profesori preferați:

    • Fosta mea profa de istorie
    • Fosta mea diriginta
    • Doamna profesoara de IT( Faur)
    • Profesoara de istorie din liceu

Patru colegi de bancă de până acum:

  • Luisa
  • Ale
  • Furdui
  • Ana

Patru numere preferate:

  • 3 ( 03.02.2008 mai precis. PS: Prietenii stiu de ce!)
  • 27 ( Ian)ziua mea
  • 5 (numar de tricou.Capitan de echipa )
  • 7( pt k e un nr ciudat)

Patru scriitori preferați:

  • Mircea Cartarescu
  • Dale carnegie
  • Simona Catrina
  • Cecily von Ziegesar

Patru persoane cu care am vorbit azi:

  • Luisa
  • Cici
  • Colegele de clasa+ Tudi ( vb aia… sa si-o taie)
  • `Ai mei

Patru instrumente la care aș vrea să cânt:

  • Pian
  • Chitară
  • Tobe
  • Vioara

Patru materii preferate:

  • Engleză
  • Istorie
  • Romana
  • Civica

Patru regrete:

  • Am gresit fata de persoanele dragi
  • Nu am reusit sa fac cadouri la toti prietenii mei
  • Nu am terminat multe carti pe care le’am inceput
  • Am mancat un Big Mac astazi  si nu ma simt prea bine

    • Irina
    • Varumio mihai
    • Superstar
    • Tuturor

  • Patru persoane la care le pasez leapsa:

Lasă un răspuns

