Zolis cu s , si o pisicutza !

Standard

Inecata in mirosu de casa , si cu o senzatie nebuna cum ca mi s’ar lipihainele de casa de propria piele , am hotarat sa ies la o plimbare . Pas cu pas , impreuna cu cativa prieteni dintre care unul fara stres iar altul cam patruped , am inaintat in timp si astfel am traversat tot bulevardul. Am ajuns pana la intersectia dintre strada x si fosta cofetarie Alex , unde a inceput sa picure , si dai cu ploaie , dai cu mers , dai cu mers dai cu ploaie , nebunu de patruped pe nume Zolis cu s , a ginit o pisica (giníginésc, ginít), vb. – (Arg.) A privi, a băga de seamă. Țig. ğan- „a cunoaște” ( Graur 156; Juilland 165). – Der. gineală, s.f. (observație); ginitor, s.m. (observator). Cf. geană. ) Pisica isi freca blana uda de zid , asta pana in momentu cand a ginit si ea potaia . Si a fost dragoste la prima vedere , la prima vedere , va zic . Ba matza intre picioarele din spate a lu Zolis cu s , ba Zolis cu botu sub coada lu matza. Si treceaupicuri pe langa noi , treceau indivizi care fugeau nervosi de ploaie ..dar oricat de grabiti erau indivizii , Zolis impreuna cu noul sau partener de giugiulit , le aduceau un zambet curat pe fata.Asfaltu se udase suficienttare incat sa poata reflecta imaginea celor doi , astfel ne’am hotarat sa luam pisicuta acasa , ca noul partener de giugiulit a lui Zolis.

. Zolis cu s , si o pisicutza!

Norocoasa pisica , pe mine ma uda ploia , pe ea nexam k o tineam in brate… Pana sa ne facem curaj sa ducem pisica acasa , ne-am oprit la un ceai. Bagasem bine mersi pisica intr’o caciula si caciula in sacosha mea ,asa numita geanta si am intrat in cafenea .Dupa ce am mancat toti covrigii pe care i’am primit pe gratis , am scos pisica din ascunzatoarea ei secrete.Sa fiu sincera a iesit singura , probabil ca se sufoca.Intr’un final proprietarul cainelui a luat’o pe pisica in brate.Iar in ciuda eforturilor noastre de a ascunde pisica , chelneritza cea ragusita a vazut’o , iar spre bucuria noastra nu ne’a dat un shut in fund , ci dezmierdat si ea o leaca la pisicutza.

Sfarsit tragic pt pisicuta noastra pe care oficial am botezat’o (cu putin Granini de grapefuit) Zoli.Pisicutza Zoli a ramas pe casa scarii caci nu s’a induplecat nimeni sa o primeasca in casa.Istoria Craciunului se repeta , atata tot ca pisicutza Zoli nu era insarcinata.Tragic a sfarsit si potaia patrupeda pe nume Solis..( eu prefer sa i zic Zolis cu s ) …caci a ramas fara jucarioara . Dar cui i pasa atata timp cat , in sfarsit Mos Craciun a gasit si bradu meu.Oricat de lipsit de imaginatie si neputuros ar fi bradul , Mos Craciun a socotit ca e timpul sa imi primesc si eu cadoul de Craciun .Asa intarziat ,tot a mai depistat el un cadou in fundu sacului.Am gasit o oglinda( febletzea mea ) ,nishte shtrasuri ( diamante din plastic ce se lipesc unde vor mushcii mei..care le voi lipi pe telefon , si pe piele fruntii ) iar cel mai util si de mare volum , o masa noua de calculator.Mi’am dorit laptop si am primit masa de calculator.Cred k Mosu e mai batran si aude mai prost ca bunica.Oricum am montat masa su manutele mele si a lu Emily ..a luat un ceas dar ceea ce conteaza acum este k am masa noua de calculator si sunt tare mandra.Dimineata knd o sa vada tata ce fata descurcareata are , o sa ma trimita la liceul de constructii.Si knd o sa vada k Emily a dormit la mine, o sa mergem impreunala liceul de constructii.Nu..nu dam party in pijamale ..eu pur si simplu stau pe laptopul lui fratimiu si scriu pe blog , iar ea sta pe calculator , joaca pool , se hlizeshte , si imi explica cate kalorii are maioneza din vinetele pe care tocmai le’am mancat.Asta a fost prima zi dupa o despartire.Cine a zis k o duc rau?! Emily se aproprie vertiginos de mine, cu inca o felie de vinete care …bun…zbang….sunt intrerupta de verbu a manca vinete….pierd semnaaaaaaaaaaaaaalll….

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

