Poker face without batteries !

Standard


Profitam din plin de vacanta asta , care nu face altceva decat sa ne strice viata. In loc sa stam noi cuminti la sc 399 de zile pe an , noi luam vacanta.Daca a’ti avea un pistol in momentele astea , probabil m’ati impushca .Ei bine stati linistiti , nu merita efortul , oricum nu ma baga nimeni in seama , si nu se schimba nik..cu exceptia mea.De cateva zile catre azi , ma uit in oglinda si vad k e ceva schimbat la mine..Cei drept nu m’am pensat de cateva zile , dar totusi…am un fel de injuratura in privire.Ma intreb pt cine e..si ma prefac k nu stiu sa imi raspund.
Se apropie vertiginos noul an , si a venit timpu sa il spargem pe ” Domnul Pushculitza” .Platim curentul si chiria , apoi poate ne raman ceva maruntzisi sa cumparam o rochita pt revelion , nishte pantofi negri si programarea la coafor.
Dar se pare ca cineva a uitat sa il hraneasca pe ” domnul Pushculitza ” si vom ramane restanti la curent.Asta nu e o problema…problema e rochita pt seara de anul nou , si acei pantofi de lac din vitrina magazinului de pe Corso?! Erau inveliti intr’o catifea rosie si numa privindu’i te imaginai dansand alaturi de Fat-Frumos , pe marmura slipitoare a salii de dans.Heloo?! trezirea! Suna telefonul..melodia „Super femei” te ia cu gandul de la palatul de cristal si te readuce in fata realitatzii.Invitatia la poker a ajuns la celalalt fir al telefonului , si aprobarea se indreapta chiar acum inapoi. Au ramas de acum 2 ani in „Domnul Pushculitza ” cateva monede , suficient pentru un turneu de poker.
Deschid larg usile dulapului si privesc dezorientata..trag din dulap un pantalon , sutienul si un hanorac..incerc cat de cat sa se asorteze,dar nu am timp si pentru asta..mashina ashteapta in strada, imi i’au paupucii si geanta si am shters’o la poker . Am batut orashu in sus si in jos in sperantza gasirii unui local dispus sa ne gazduiasca , iar intr’un sfarsit ne’am resemnat in centru vechi la un pahar de lapte cu miere , si 210  jetoane de diferite culori. Joc tare prima mana , lasant ideea k daca vei castiga din prima, vei pierde mai apoi intregul turneu …nu stiu ce idiot a spus asta dar ar fi fost mai bn pt mine daca ar fi tacut …am facut un full de 7’ari cu mama naibii stie ce , si „mana grebla se facu”. Am castigat o mana si m’am tinut sus ca sa ajung printre finalisti .Dupa un ceas de joaca , lumea incepea sa acumuleze dureri de cap…Laptele l’am sorbit dintr’o inghititura dupa ce luasem prima mana , iar acum stateam p sec. Era timpu ca cineva sa paraseasca jocu , si asa a si fost …istoria celor 2 ashi afurisiti s’a repetat.Acestia  au scos inca o data un individ de la masa. 

Sunetul jetoanelor rasuna in incapere.Si stresu era un fel de jucator.Apogeul sau era in momentele cand la masa se auzea inspaimantatorul „All in”….era mai stresant ca si Paul din reclama de la Vodafone : Maxim am spus….All in am spus
tragicul sfarsit? inspaimantatotul „All in” a batut si la usa mea…L’am dat de’a dura pe o mana de popi cu ashi.Cam asa aratau dragii de ei…

Individu de peste drum de mine , zise „All in”..si el , clar ma’ngropa cu jetoanele lui de sume promitzatoare.

Se intorc primele 3 carti , imi venise popa.Eram undeva in al 10’lea cer…individu avea si el un as nenorocit , dar mai nenorocit decat asu , avea o dama..care s’o bagat si ea in seama…o nimica toata caci popa meu era mai mare..asta pana in momentul cand pe ultima carte , se auzi un sunet ingrozitor : Da’i cu dama” …si s’a intors cea de a 3’a dama…Parca era glasul lui Harry Poter , ce infaptuise o diabolica vraja si schimbase un popa intr’o dama..era un fel de vraja pentru travestiti .Damele astea..te jupuiesc cu totu…stiti cum se zice : ” Hotu iti vrea banii sau viata , damele le vor pe amandoua.” Si jetoanele s’au dus rostogolindu’se grabit in partea cealalta a mesei..ca si cum ar fi apartinut individului cu dame in mana…aaah! Mana ghinionista … mana proasta!Te zbati sa ti de jetoane , sa joci un poker adevarat , si vin damele astea si iti mananca jetoanele..acum intradevar inteleg barbatii.Dame mancatoare de bani.Asa ceva..va zic…nu e ce trebe!Pate nu trebuia sa castig prima mana.

7 răspunsuri »

  1. Damele mancatoare de bani :))

    si nenorocita cu intra dama…o mai zis azi de vreo 2 ori intra 3 si o intrat, intra juva si o intrat… Da-l in pana mea

  2. miracle pe naiba:))
    esti un rahat!:)))
    aia esti!
    k puteam sa castig bani sa imi platesc chiria
    =))
    glm glm
    :*
    dup ce k mi’ai luat abnii mi;ai luat si telu:))
    apoi om ejti u
    :*fraiere
    :))

  3. damele ca damele, dar nenorocitul de Alin e si mai blestemat, cand te duce la orgasm, cand te paraseste pe marginea drumului si te pune sa te intorci acasa
    imi place blogul,trebuie sa il adaug la lista mea:)
    ps poate ma chemi la un pkr candva

Lasă un răspuns

