Interzis si pe furtuna, adio hi5 !

Standard

E scandalos! E sfarsitul zilei de Craciun si furtuna asta imi  suiera in urechi.Noroc cu idea lui tata de a pune doua usi la balcon:)) , mai scade stresu.Am intrat prin usa in camera lu fratemio , pt ca sa pot sa ma holbesc la bradu asta sclipitor. e rosu si lenes.Imaginatie cu portia in fam. Timar anu asta de sarbatori.Pana si Mos Craciun s’a intrecut pe sine , si a uitat de toti.Aproapte de toti.Si m’am gandit ca daca tot  e plecat hai hui, sa pun si eu mana pe laptopu lui ala shmecher , sa vad ce atat de wooow?!? si tot nu am reusit sa imi dau seama de ce doarme cu el sub perna. Laptop am , canapea maro cu frunze , am , brad care nu pute, am , cu linistea stam mai prost , k furtuna asta ma sperie. Nu stiu cum se face de tot urla la mine.Urasc sa stau singura acasa , mai ales ca idiotu asta de hi5 nu mai are nik interesant .E pura monotonie! Zi de zi aceleasi fete , aceleasi topuri , mai gasesti din cand in cand cate o pitzi presata ca are poza noua. ..Accept comenturi , las inapoi sa primesc si alta data.Dar nu ma obosesc prea tare ajunge „doua puncte ics” , si omu se simte bine , iar apoi accesez entuziasmata diabolicul nesatul de popularitate , domnu ” Vezi vizitatori recenti” care are dizabilitati mintale , e inapt in a arata pagina nr 2 a vizitatorilor din saptamanile anterioare . Nici skin in spiritu craciunului nu am , toata lumea are telefon cu „tacisrin” pe pag principala a hi5 da la nici care nu canta o colinda! Eu stiu k Mos Craciun nu exista , da va zic ..asa, nu e ce trebe! So , i have to say , goodbay my dear hi5!

S’a mai potolit furtuna , am sa i trimit un mail , sa i multumesc k nu mi’a spart geamurile si sa i urez sarbatori fericite ei si celor dragi.Pariu k nu o primit cadouri de craciun si o venit sa le fure pe a mele!Ah vicleana de ea!Copacu asta trist imi da dureri de cap .I rosu ca vinu .El si pachetu de Kent 8 , vicile perioadei reci! Inca se mai aude cum ragaie furtuna la coltu blocului.Face afaceri cu domnu cartitza , il da la schimb pe Mos Craciun pt un an uscat si tacut.

Dak hi5 nu mai am , furtuna s’o tirat , si nu mai e nimic entuziasmant in a sta in camera lu fratemio , pe laptopu lui , ilegal.Atunci tot ce pot sa zic e : X.O.X.O ozzzy..

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

