`Un Craciun ploios , si’un sah!

Standard

Inchisa in casa, la o distanta de 10 metri de fretele meu, care cu siguranta mananca bataie la sah de la tata , care…sa fim seriosi , in viata anterioara a fost un fel de „sahist mascat”.Aflandu’ma aici si plictisindu’ma inimaginabil de acut , am hotarat sa imi fac blog. Bine asta a fost azi noapte cand am ajuns acasa de la colindat , cu nasul inghetzat si bujorii rosii.Sa nu mai vorbim de degetele care imi iesau vicleneste din manusile mele gri fara degete, care sunt cul si nu tin delok de cald:) Dar in acest moment plictisicos , scriu primul meu articol , la fel de plictisicos. Atentiune sporita : se pare k momentul nu mai e atat de plictisicos, a dat bunica drumul la tv , si o aud de iubita ei , Teo , batandu’si joc de cine stie cine(cu siguranta e reluare de acum 3 ani caci Teo si’a pierdut simtu umorului ) , nu inteleg cum reusheste bunica sa auda atat de prost incat sa dea Tv ‘u atat de tare  sa auda tot cartieru k Teo a slabit 10 g.

Cam asta fac eu , intr’o zi de 25 Decembrie , knd afara ploua ( nu va uitati pe geam pt k , sunt sigura k nu vedeti pt ca sunt murdare si sunt sigura k numa la geamul meu ploua ) . E deja ora 5 , am planuri deabolice pt seara de Craciun nr 1. Dar pana sa cada itunericul ( de tot ) stau in fata monitorului , cu o farfurie plina de prajituri si o Fanta acidulata , pt k nu stiu cum a reusit laptele ala ,dar din nou , knd am nevoie de el, s-a strica!

Cu siguranta v’am plictisit suficiente incat sa va ia si pe voi somnu!

X.O.X.O
Taylor Momsen

X.O.X.O


2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

