`Aceste citate sa zaca pe veci!

Standard

Am sa va postez un numar de n’shpe mii de citate (inventate de mine )pe care cred k vreti  sa le cititi pt k sunt destul de interesante. Nu am nimic impotriva sa imi copiati citatele atat timp cat nu el furati.V’am bagat in ceata? Ei bine, puteti sa folositi citatele daca scrieti ” by ozzy ” la sfarsit.

`Unui barbat ca tine, i’ar prinde tare bine…inca o pereche de ochi:X-bi ozi:X`Batbati isi doresc sa se fi nascut femei, iar femeile isi doresc sa fi fost barbati.Ma multumesc cu ce sunt, si atunci cand imi doresc, sunt needucata , fara a imi schimba sexul.no atac.by ozzy

O umbra-nceata imi urmeaza drumul Iar eu urmez doar poarta stelelor Ma-ndrept incet spre nicaieri Si-astept din cer sa cada Incet,o lacrima pe piept-ozanna’s poem:X

`In lumea mea,eram doar noi doi,si intre noi iubirea.U m-ai lasat,te-ai dus in lumea lor,iar eu m zbat singura,in lumea mea.Ea m-a ajutat de m-am intors in lumea lor,si m-am ridicat deasupra ta.-ozi

Un loc de legenda, Cu umbre si lumini, Cu picturi rupestre, Si un cer senin.by ozzy

`Am absolvit asa cum suntem , cu bune cu rele ,cu zambete si lacrimi, iar acum l sfarsit vedem impreuna, pionii ce au ramas de-a lunjul jocului in piciore:X. by ozzy

`Daca am plecat,nu inseamna k am uitat,ci ca am sa ma intorc mai tarziu,ori niciodata.by ozzy

Soarele nu vede chipul lunii , si totusi sunt din veci impreuna si vor mai fi un veac .Vor sta imbratisati in jurul nostru si vor avea cu randul grija de noi , ne vor privi cu lumina si intuneric,la fiecare pas al evolutiei noastre. by ozzy

`nu vrei sa te duci naibi,macar putin?sa vezi cum  faci ca altii sa se simta zi de zi. by ozzy

Privirea ei nu te’ar lasa s’onsheli, s’o minti ..dar o faci , caci becu este stins. by ozzy

N’am sa va las sa treceti asa ..s stiti k ati fost acolo, si ati fost degeaba.nu se va’ntampla.by ozzy

`Si-ti arunci sentimentele pe altii,si fugi de suferinta,caci nu esti destul de barbat,sa simti pe piele ta.Imi platesc faptele , si continui sa zambesc, pentru ca sunt femeie si stiu sa iubesc.ozi:X

`Si ai vazut k asteptam,si asteptam,si m-ai auzit cum plangeam,si m-ai luat de mana,si m-ai dus departe,si ne-am plimbat,ne-am sarutat,am calcat nisipul si apa,am facut dragoste sub plopi,am aprins focul si ti-am purtat camasa,iti stiu mirosul,dar nu stiu cum te numesti. by ozzy

`Nu ma forta sa iti inghit minciunile,stiu ca incerci s ma`faci s regret.Ti-am zis k ai s` ma urasti..n m-ai crezut.Iata acum,refuz s te cred. by ozzy

`Nu poti sa castigi la nesfarsit.E logic si firesc.Dar castigul succesiv te duce spre succes.-by ozi…

Nu sunt cea mai romantica persoana pentru ca visez si stiu sa leg doua cuvinte , nici cea mai buna partenera pentru ca i-am facut sa ma iubeasca , dar sunt cea mai buna pentru ca am reusit sa ma ridic singura.”

Nu te manipulez…sunt atat de buna incat te fac sa iti doresti ceea ce vreau eu.by ozzy

`Pentru toti cei care nu pot tine pasul , viata’i de kkt , pentru toti cei care sunt crescuti in greu si cu moarte la tot pasul , viata e prea grea.Pentru mine viata e frumoasa, si iubesc sa trec usor prin ea.by ozzy

`Daca sunt artista nu inseamna ca nu ma poti ajunge,ci inseamna ca nu ma poti intrece:X.by ozi.

`Crede-ma p cuvant,mi’e mai bine singura,cu zambetul p` buze si cu paru-n vant,dekt langa tne` & cu sufletul meu frant.-ozi.

`Zambesc,vezi,sunt bine,am trecut de tn at` knd u ai trecut prin mine,apoi ai fugit de fapta ta,de mine..a fost injositor,chiar si pt tin.Iti multumesc,oricum acum sunt bne.[N datorita tie]-by ozi

Ce ar fi daca ai putea sa-ti continui zborul Si fara a-ti pierde speranta si

`Animalele pot fi uneori mai bune deca oamenii , iar cei ce incearca sa le faca sa vorbeasca , vor ešua , scopul lor e sa asculte , si sa iubeasca!by ozzy

`Am inteles ca ai gresit,am gresit si eu,au gresit si ei!Acum suntem bine,si asa vom mai fi o vreme.De ce?..[Pentru ca am plecat la timp .] -ozi!

`Asta mi-a spus tata,cand eram trista din cauza ta:Ea..e mult mai jos dekt tn,iar regele te-a inshelat cu ea,nu e nimic,ea tot podeaua ta o va spala.by ozzy

`Si detin amintiri fara d`amintiri,lucruri pline d amintiri,desii n imi amintesc nik.E la gatul meu,si p al meu deget.Sunt lucruri pretioase d la tine,si le voi pastra mereu.by ozzy

`Imi place cum arat,imi place cum gandesc,imi place cum zambesc,cum ma imbrac,cum iubesc,cum te fac a ma iubii,dar nu-mi mai place sa te iubesc!-by ozzy

Atunci cand amandoi aveti nevoie doar de scuze, faceti’o fara regret,caci va venii vremea cand scuzele nu vor mai ajuta la nimic, iar in acele momente, toul e pierdut.by ozzy

`Un barbat adevarat,alege satena cu ochi caprui, pentru simplitatea sa,si pentru ca,ceea ce e special sa se afle inauntru.By ozi:D

`Intrun dans, barbatul sprijina pirueta, si starneshte senzualitatea din femeie.Iar femeia… e cea care face totul :X.ozi

`Zambetul perfect nu exista deoarece in codul bunelor maniere scrie sa nu zabmesti strainilor.-O.

`Refuzurile succesive sa nu te-ndemne sa renunti, ci sa intelegi k trebuie sa fi mai buna de atat.Ozanna

`Lasa-ma s ma`pierd in trairi,s` ma bucur de viata,s iubesc altceva,nu p altcineva.Sa ma admir,s cresc,sa fiu bine.Pentru asta trebuie sa stai departe de mine.-by ozy

`Fiecare putem reushi,e vorba doar de munca si de timp:X-by ozzy

`Pentru a cucerii inima unei femei ajunge un zambet & o chitara,dar pentru a o pastra ai nevoie d toate instrumentele din lume.by ozzy

`Viata perfecta nu tine de lux, ci de soarele ce iti intra in ochi , praful ridicat de vand,si ele definesc fericirea.by ozi

Printre nori nu se afla decat poveshti de iubire si miresme de fruct spintecat..toate adunate de’al lungul timpului.-by me!

Nu poti sa castigi la nesfarsit.E logic si firesc.Dar castigul succesiv te duce spre succes.-by ozi…

`Multi imi spun k nu’i bine,ca am gresit,k’o sa regret.Dar continui s traiesc,cand trebuie s traiesc,si promit,am sa regret,cand trebuie s regret!-ozzy

`candva,iubirea era totul,acum totul e mult mai complex.by ozzy…X.O.X.O

`pe noi?nu ne vei vedea impreuna.Daca vezi k ea,face ceva,sa sti,e mana mea,iar daca vezi k eu nu ma prabusesc,sa sti,e tot prietena mea:X-by ozzy

`Nu sunt papusha ta,nu sunt papusha nimanui,iubesc un singur suflet,ce nu mai are ochii lui.-ozi.

`Daca am plecat,nu inseamna k am uitat,ci ca am sa ma intorc mai tarziu,ori niciodata.Ozi

O singura ata iti tine rochia p tine, iar parul il pierzi in vant.Un singur cuvant te face mai vie, deaceea repeti mereu acel cuvant:X-ozi

`mi’ar place sa pot fi o pitipoanca blonda,cu o bentitza neagra’n parul meu preset,si sa ma doara de toata ranile pe care am calcat.by ozzy

`Si’aprinde tigata langa prietena ei.si trage’n piept, incet..incet.S’a razgandit.nu se mai intoarce, isi gaseste altu la 4 ace

Un răspuns »

Lasă un răspuns

